Pages

Sunday, January 30, 2011

ANA RAFFALI & PIALA KPM

Salam semua.....



gambar hiasan


Ana Rafael baru pertama kali masuk Juara Lagu dah boleh menang.

Budak-budak terus segar mata dengar ucapan perhimpuan mingguan dari bos.

Ada juga suara yang cuba membetulkan nama komersial Ana. Wah, boss layan Anna Raffali la.


“Seperti mana Ana Rafael yang baru pertama kali masuk Juara Lagu boleh menang. Kita juga mampu melakukannya. Tahun ini pasukan bola sepak kita buat pertama kali akan menyertai piala KPM. Tak mustahil kita mampu menjadi juara”


Sungguh besar harapan bos.

Sekolah sukan.

Bila menang orang mengata. “Sekolah sukan boleh lah”

Bila kalah pun akan ada yang mengata “Aik, Sekolah sukan boleh kalah”


* Semalam adik Seri call.

Mak, merentas desa tak menang pun. Semua budak sekolah Along yang bolot, dari nombor 1 sampai nombor 10.


* Kelmarin ada cikgu ajak naik gunung lagi. Kali ni bawa budak.

Seri tolak. Mampus naik gunung tercungap-cungap tertinggal kat belakang. Budak-budak ni stamina tinggi. Pelajar sukan aktifnya lain macam.

10 comments:

mR.sYaH said...

yg penting usaha kita.... menang kalah lain cerita..

FaizalSulaiman said...

wah

terbaek la bos.bebudak lebih tau dari bos:)hehehehe

Seri said...

mR.sYaH->
di sini menang kalah yang jadi kayu pengukur usaha seseorang

FaizalSulaiman->
budak2 bab tu mereka memang lebih tahu

E.d.Y said...

ana rafael..huhu...xpasal2 dapat nama baru

Seri said...

tersilap sikit

Azuan said...

ye..x mustahil jadi juara..ana raffali dah glamor skrang..hakhak

Seri said...

bukan mudah. kena usaha lebih

She is f.A.z.A said...

i like that pic..she looks so cool.. :)

NICK IRFAN said...

ape2pun menang atau kalah x kisah asalkan semua beri komitmen 100%

Seri said...

She is f.A.z.A->
Seri pun suka

NICK IRFAN->
kadang-kala komitmen tu orang tak nampak

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator