Pages

Tuesday, May 04, 2010

DAH PANDAI BERCINTA

Salam semua.....

Ni surat adik Seri. Seri jumpa waktu check beg sekolah dia. Diselitkan dalam buku teks sains.


Klik pada gambar untuk pembesaran imej.


Nak marah pun ya, nak tergelak pun ya.

Baru tingkatan 1 dah ada ex-bf (sudah mula bercinta)

Apa patut Seri lakukan?

  • Marah atau buat buat-buat tak tahu
  • Nak beritahu emak atau tak

Ni kalau ayah tahu memang dia kena sebat dengan tali pinggang.



Seri tak larang cuma kurang berkenan kalau bercinta waktu sekolah


Kakak (Seri) dan abang (adik lelaki Seri) dia dulu tak pernah bercinta pun masa sekolah. Yang dia ni lain sikit. Masuk kelas aliran agama pun masih nak bercinta. Pergi sekolah pakai tudung labuh. Rasa nak cubit je budak ni.


Surat tu Seri simpan, nanti kalau ayah Seri dapat memang dia mengamuk 1 rumah.


Top 20 dalam kelas kalau bercinta memang melayang semua sekali. Seri takut dia tersilap langkah.



p/s: Nak taip panjang lagi tapi tak seronok nak karang ayat kat CC ni. Setiap minit sangat berharga bagi pengganggur macam Seri ni. Kena berjimat.

1 comments:

FiNa said...

hahaha,,, seri, tu bukan dia yg bercinta kan? tu budak laen yg nak cari cinta.. hihihi

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator