Pages

Saturday, April 24, 2010

CINTAKU TERTINGGAL DI SANA

Salam semua.....

Alhamdulillah, semuanya telah selesai.

Exam dah lebih seminggu habis.PSM dah jilid.

Pejam celik. Pejam celik dah 4 tahun Seri di UTM. (yang ni tipu, 4 tahun bukan sekejap) Saatnya telah tiba Seri melangkah keluar.

Fasa baru menanti dalam hidup Seri. Dulu belajar kini bekerja. Tapi sekarang masih mengganggur. Balik rumah nanti cepat2 cari kerja sementara sebelum posting.

Masih tertanya-tanya berapa agaknya result sem 8 Seri.

Esok Seri akan tinggalkan UTM. Insya-Allah bulan 9 Seri datang lagi untuk konvokesyen.

Tahniah buat kawan-kawan yang akan menamatkan zaman bujang.

Seperti biasa setiap entry pasti ada gambar. spechless... dah tak boleh nak karang ayat panjang2. Tengok gambar je la.

Tak siap lagi. CD belum burn. Label CD & PSM belum dapatkan t/tangan penyelia.


Gembiranya mereka PSM dah siap jilid sampai muka Seri kena block.


Surat pengesahan sebelum konvo. Berguna untuk minta kerja.


Tunggu surat ni sampai rumah. (keputusan peperiksaan)


Kad jemputan kawan Seri


p/s: Gembira pun ada, sedih pun ada nak tinggalkan UTM. Tak tahu perasaan mana yang lebih. Gembira atau sedih?

4 comments:

fiD said...

mesti sedih kan =(

FiK89 said...

salam...
hadapi dengan senyuman...
ingtlah...
semua itu adalah saat2 terindah...
kenangan yg xkn kita lupakan...
huhu...
enjoy all the little things..

zamfadliez said...

gudluck..>¬!
hehehe..adioos..¬!

Seri said...

fiD:
memang sedih

FIK89:
tempat jatuh lagi dikenang

zamfadliez:
thanks

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator