Pages

Wednesday, July 06, 2011

MENIKMATI

Assalamualaikum..........


Dari novel-novel thriller Ramlee Awang Murshid

sekadar gambar hiasan


Ke karya Islamik Faisal Tehrani

sekadar gambar hiasan


Kini ingin pula menikmati novel-novel terbitan Fixi.

sekadar gambar hiasan


Beralih arah seketika setelah ‘lemas’ dengan timbunan buku-buku rampaian. Cuma untuk seketika.


aishhhh,...... ada budak baca novel masa Seri mengajar kat depan. Ni nak marah. Tak salah membaca tapi mesti kena pada waktunya. Novel tu dibaca masa lapang bukan waktu P&P. Buku pelajaran tak nak disentuhnya. Huhu


Jangan lupa (ingatan untuk kita sesama manusia)

Daripada Abu Hurairah r.a , Baginda Rasulullah SAW bersabda:
"Sesiapa yang membaca Al-Quran sepuluh ayat dalam satu malam tidak dimasukkan ke dalam golongan yang lalai"



Novel yang tebal tu boleh pula dihabiskannya dalam masa 1-2 hari

3 comments:

MAT SOM said...

Bilalah Cikgu Seri ni nak tulis novel? Atau diam2 dah berpuluh-puluh novel telah ditulis.

Seri said...

hanya minat untuk membaca. tak pernah tulis novel atau cerpen. kalau karangan tu biasalah, tu pun masa zaman sekolah dulu

zana said...

tak pernha jumpa lagi buku keluaran FIXI tu.. enre terbitan nie macam mana ya?

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator