Pages

Wednesday, June 30, 2010

AKU DAN SIAPA SAJA

Salam semua.....



Semakin kurang Seri membaca, semakin jarang Seri update blog. Bila kurang membaca tiada ilmu baru, tiada isu baru, tiada idea baru. Kalau update blog lebih berkisar soal kehidupan seharian sahaja. Terasa ruang lingkup Seri semakin mengecil. Mungkin juga Seri sengaja membataskan pemikiran. Satu hal yang pasti, seringkali Seri tertanya-tanya adakah Seri melihat dunia sama seperti orang lain melihatnya.

9 comments:

Shukri Mohd Ali said...

rasanya berbeza itu lebih indah =)

kimisai said...

oleh itu banyakkan membaca.. luas pengalaman, banyak pengetahuan ;-)

DiNa-DiaNa said...

nope..
jangan menyangka..sume orang sama mcm kita ok..

anggap kita lagi istimewa dari org lain..ok..

by the way ur question..

bg dina..if takde keserasian..
just do it both of them..
mengalah&melepaskan..
kalo btol die milik kita...
dia akan tetap milik kita jugak..
ok my dear??

NICK IRFAN said...

nape ni? mcm sdih je entry ni...

Seri said...

shukri -betul juga

kimisai -mari berkempen 'membaca jambatan ilmu'

dina -thanks dina. Seri kurang pengalaman bab2 macam tu

nick irfan -tak ada apa. tak berniat menjadikan entri ni sedih

mR.sYaH said...

seri semua org ada pndgn masing2kan.. so.. keep it up!

QieFLy si Dolce said...

rajin2 la update blog yer...
Entry terkini : Gambar kemalangan Bas Sani Ekspress

Firol said...

hdup pengalaman..boleh jugak ditulis

Seri said...

mR.sYaH- alright

QieFLy si Dolce- InsyaAllah akan diupdate selalu

Firol- idea yang menarik

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator