Pages

Monday, February 15, 2010

TERLERAI KASIH

Salam semua.....


Kemana hilangnya kasih

Kemana perginya sayang

Aku tetap di sini

Sedang kau masih di sana


Tiada sengketa

Yang kau dan aku cipta

Kesetiaan masih menjadi tonggak utama

Yang menyatuka kita

Tapi entah mengapa

Ku tak tahu dimana silapnya


Kasih terlerai satu demi satu

Aku merasa

Kau pun tahu

Tapi entah mengapa

Ku tak tahu dimana silapnya


Terlerai kasih yang kita bina

Relakan saja walau terpaksa

Tak perlu ditangisi

Kisah kita yang tidak seberapa

Usah diingati

Kisah duka antara kita


Aku pulangkan semula

Title princess yang kau beri

Jangan berpaling dan terus mencari

Semoga kau temui

True princess yang sebenarnya


Jangan ditanya lagi

Mengenai kasih yang telah pergi

Cukup sekadar di sini

Segala cerita ku simpan rapi


Bukan aku tak sayang

Bukan aku tak cinta

Telah aku bersedia melepaskanmu

Saat aku menerimamu dalam hidupku


Kasih terlerai bukan penamat

Kerana aku percaya

happy ending bukan pengukur kasih sejati

Kasih sejati, suci dan abadi tiada penghujung

Kasih itu hanya untuk Ilahi


Seri, 15 Feb 2010


p/s: maafkan Seri

1 comments:

Nadiene said...

lol!

untuk sape ni ??? hhuh

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator