Pages

Sunday, January 10, 2010

UNIKNYA SINGAPURA

Salam semua.....

Menjejakkan kaki ke oversea. (padahal lintas Selat Tebrau je)

Pusat sains

main pijak2

dunia kartun

Merlion park
merlion

Sentosa Island
luge

skyrida

singa dan Singapura tak dapat dipisahkan

berkongsi 1 dolar seorang untuk menikmati ABC

Sentosa beach

Apa yang Seri lihat:
  • Susah nak tengok motosikal di sana
  • Pergerakkan kenderaan amatlah perlahan (walaupun kenderaan tak banyak)
  • Air paip untuk ambil wuduk macam shower nak mandi
  • Kawalan imigresen di sama lebih ketat berbanding di Malaysia

4 comments:

zamfadliez said...

oo...leh jadik spy nie,pekate g intip org kt sane pastuh balik inform aku,hahaha...adiooss..~!

kerol said...

wah, bestnya cuti-cuti..boleh jalan puas-puas:)

kudabesi said...

tak suke spore haha (padahal jeles x dpt pg)

Seri said...

zamfadliez:
kalau macam tu kena pergi lagi sekali la.
best gak kalau dapat intip sekolah/ politeknik/ U kat singapura.

kerol:
cuti hujung minggu. pergi pagi balik malam. jalan puas2 takut sesat pula. bukan tempat sendiri.

kudabesi:
jangan jeles. banyak lagi tempat menarik di Malaysia ni. Seri pergi pun sebab dah dekat dengan Singapura. Banyak agen perlancongan kat sini. Tu yang mudah. Sediakan duitnya saja.

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator