Pages

Saturday, October 24, 2009

KATA HEBAT

Salam semua.....


Aku hanya tersenyum bila kau kata kau hebat
Aku masih tersenyum bila kau kata aku tak sehebat mereka
Aku terus tersenyum dan terus mendengar

Aku sedar aku hanya gadis biasa
Aku sedar aku tak punya apa lebihnya
Aku sedar banyaknya kekurangan diri

Aku tahu aku pasti akan kalah jika bertikam lidah dengan kau
Aku tahu hatiku pedih disaat kau mematahkan kata-kataku nanti
Ada baiknya jika aku diam...

Kata hebat
Boleh buat itu ini
Bangun pagi pun liat
Subuh pula entah kemana
Tak kan tak mampu?

p/s: hanya gadis biasa..... Seri

2 comments:

kudabesi said...

err cam kena kat diri nih je..

sorry

Seri said...

kudabesi:

Siapa makan cili dia yang terasa pedas. hehe

Bukan awak la...

 
Copyright 2011 Catatan Seri. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator